Friday, 4 January 2013

Kesan ubat Dalacin T....

Assalamualaikum.... Sekarang ney aku nak post tentang kesan ubat Dalacin T ke atas kulit muka aku setelah beberapa hari aku pakai....... Alhamdulillah kesan2 jerawat yg besar dan kecil2 semakin hilang dari kulit muka aku.... So, aku dah tak rasa segan dan malu untuk keluar rumah..... Kepada sesiapa yg bermasalah kulit boleh la dapatkan ubat Dalacin T ney kat farmasi2 terdekat di rumah anda..... Harga dia standard jew RM 34 - RM 45 jew..... Aku beli kat farmasi dekat tempat aku harga dia RM38.90 ....... Walaupun harga dia agak mahal tp memang berkesan la ...... Ubat ney guna 2 kali sehari ja lepas cuci muka..... Istimewanya ubat ney tudung botol dia ada span terus .... So, bila dah buka tudung terus dap2 je kat muka yg berjerawat tu...... Anda dinasihatkan tidak menggunakannya kerap sebab boleh menyebabkan kulit anda kering dan mengelupas ...... Bila ada jerawat sapu la ubat ney ..... Bila jerawat dah hilang jgn guna dah... Simpan untuk masa depan hehehehe ...... Ha !!! Lagi satu tolong jgn kongsi dengan sesiapa pown ubat ney ...... Yer la kan tkowt nanti bakteria dan kuman yg ada pada kulit org tu jangkit dkat kulit kita plak..... Simpan ubat ney di bawah suhu 25 darjah celcius ..... Senang citerrr letak jerr dalam peti sejuk tu ...... Sesiapa yg kulit dia dah cantik jgn la guna tkowt nanti jdi lain pulak.....

Sesiapa yang tak tahu macam mana bentuk ubat Dalacin T ney... 

Ha!!!  Ney la dia rupanya....




Hasilnya dalam seminggu..



wajah sekarang mcm mna ok x???
memang berkesan !!










1 comment: